for good?

tadaru' ilallah



kesatuan ummah



tinggalkan maksiat



be proaktive!



thiqqah billah



jiddiyah!


"Dan barangsiapa berhijrah di jalan Allah, nescaya mereka akan mendapati di bumi ini tempat hijrah yang LUAS dan BANYAK. Barangsiapa keluar dari rumahnya dengan maksud berhijrah kerana Allah dan Rasulnya, kemudian kematian menimpanya, maka sungguh pahalanya telah ditetapkan disisi Allah. Dan Allah maha pengampun maha penyayang" 4:100

Moga Allah permudahkan urusan dan mengurniakan REZEKI yang melimpah ruah. Ikhlaskan niat dear sahabat.. Doakan kami ^_^

Jom!

Kuatkan Iman Tingkatkan Amal [KITA]

pusat pemulihan akhlak,
8.35 pagi 8 Mei 2010
Irbed, Jordan

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to for good?

Anonymous said...

izz..
dini sgt comel..
tp tak macam perempuan la izz..
erm, kata2 ekspresi kt bwh sume gmbr sgt comel..

tsiqah billah, i like..

'Ezzah Al-Islam said...

cik anonymous

dini comel cam auntie dia..wohoho muka cina ngan lesung pipit.. tak sabar nak blik for good.. jumpa si cumel ni..

ni gambr umur sebulan-dua.. tggu dah masuk 1 tahun kita bagi dia pakai baju cam cinderella tu okeyh^_^

Tun Teja said...

Salamualaikum wbt,

nak berendam jugak macam yg gambar bwh skali tuh.

haha, yg first tu pulak cam muka iz..

so, yg menulisnya bila lg ?i tunggu...

Tun Teja

'Ezzah Al-Islam said...

hoho.. amboi2.. si tua dua tahun ni..

Tun Teja said...

ewah,dah pandai perli2 org pulak ye..♥

Teja tua berdarah muda ok.♥ ♥ ♥

hidup bukan pd kiraan umur tapi amal.yg duk dekat syurga nanti muda-muda semuanya.

Selamat study iz, doakan Teja jugak,jgn lupa sebut nama Teja dlm doa tu..♥

Teja

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.