Jeritan hatiku~

Dengan nama Allah tuhan yang didamba sayangnya...
Selaut kasih buat nabi'Muhammad bin Abdullah' yang diharap syafaatnya...

Saya nak rasa nak jerit. Boleh ke? saya minta izin nak jerit yek.

TERIMAKASIH ALLAH!!!
TERIMAKASIH3X!!!
I LOVE U,ALLAH..
I REALLY..REALLY..REALLY LOVE U..
PLEASE LOVE ME TOO...PLEASE2~

Alhamdullillah,saya rasa sangat bersyukur saat ini. Kenapa? Sebab saya rasa Allah sayang saya. Dia memberi orang2 yang terbaik untuk saya. Disekeliling saya. dari dulu sehingga ke saat ini. Dan dia mengaturkan hidup saya dengan sebaik2 pengaturan. Dan saya akan sentiasa berdoa dan teruskan berdoa agar Allah terus kekal mengatur hidup saya kerana dia lah yang paling selayaknya. Anda pun berdoa samalah~

"Ya Allah, janganlah kau benarkan nasib diri kami ditentukan oleh kami sendiri walaupun sekadar sekelip mata mahupun masa yang lebih pendek daripada itu"


Sekadar menggunakan ruang ini untuk berkongsi perasaan. Maaf sekiranya tidak bermanfaat.

p/s: Sejak akhir2 ini, saya rasa sangat berat dan berdosa kepada ramai orang. Maka, izinkan saya memohon jutaan kemaafan kepada semua yang ber'interaksi' dengan saya sejak kebelakangan ini. Segala haq2 yang tidak atau lambat ditunaikan. Sebarang panggilan mahupun sms yang tidak direspon dengan baik. Harap dimaafkan~ Saya akan mulakan dengan diri saya dulu.Saya memaafkan kesalahan semua orang.Anda!.. anda!...dan anda jugak!

Saya mohon doa dari semua untuk exam hafazan lusa ini~
*kekasih hati mode*

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Jeritan hatiku~

Anonymous said...

sy pon mohon maaf dari anda..
sy doakn anda berjaya emtihan hafazan lusa ini..doakn sy dan sahabat2 kite yg len gak..
ingatan utk sy dan anda..
biar la emtihan nih jd salah satu wasilah tazkiyatun nafs kite..
x hanya sekadar lancar di lidah tp statik di hati..
doakn sy kuat dan anda juga kuat..

~timeless~

Anonymous said...

cik timeless, masyi dah~ huhuhu..
100 markah ka?

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.